2017. december 21., csütörtök

Karácsonyi kopogtató horgolva

Karácsonyi díszítésként készült a nagylányom szobaajtajára. A díszítés a lányom keze munkája (izlése) én csak az alapot adtam hozzá.

Egy hungarocell karika az alapja, melyhez horgoltam egy téglalapot.
A BRAVO Originals fonalat használtam, melynek olyan jó erős piros színe van. A webáruházunkban a BRAVOkat itt találod!
Ha sorozatgyártásba kezdesz akkor viszont jobban megéri a török GONCA fonalból készítened, hiszen 10 dkg-os gombolyagjai nagyon kedvező áron vannak. A GONCA-kat itt találod!

Hogy egy kicsit megcifrázzam a mintáját, ezért a téglalapot C2C mintával horgoltam. Ezt a technikát már itt bemutattam.
A téglalap két végét összevarrtam, majd ráhuztam a karikára. Ezután a belső részén varrtam körbe. Ezzel a mintával akkor szép ha jól kifeszül.

Készíts te is kopogtatót!

Jó horgolást!
Szép napot!
www.fonalanyuk.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése