2017. december 16., szombat

Horgolt csavart mintás meleg sapka


Jó meleg, tömören horgolt sapka lett ez a csavart mintás!

Vastagabb fonalból készült 6 mm-es horgolótűvel. A Big Value Chunky fonalakat itt találod hozzá!

A minta leírását nem fogom részletezni, hiszen én magam is egy video alapján készítettem.
Az én sapkámon 6 mintaegység van (azaz 6 csavartminta). Ennek fényében a video mintája alapján 60 sort kell készíteni a passzéból, majd jöhet rá a csavart minta.

A 60 soros passzérésszel nekem inkább felnőtt méretű lett a sapkám:
Készítettem egy kisebb verziót is. A mintán annyit módósítottam, hogy az egyenesen futó dupla relief pálcákból csak egyet horgoltam, így a passzé részt is 6x1-gyel vettem visszább (54 sor).

Nézd meg a videot és egyből érteni is fogod, hogy miről beszélek! 😉

Egy kis piros virággal és szegéllyel dobtam fel, hogy mégse legyen egyszínű

Jó horgolást!
Szép napot!
www.fonalanyuk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése