2017. december 21., csütörtök

Horgolt mellény mézeskalács mintával

Egy aranyos mellénykét szerettem volna készíteni a kicsi lányomnak. Előszőr rénszarvas mintát vadásztam, de vhogy egyiket sem tudtam ezen a kis felületen megoldani, így lett karácsonyis a mellény Mézivel.

Mint minden gyerekeknek horgolt ruhácskát, ezt is a Big Value Baby DK angol fonalból készítettem. Itt találod webáruházunkban a sok-sok színét!
A barna mézeskalács színt pedig a török GONCA fonallal alkottam.

Ha ismered a C2C technikát, akkor a mellényke elkészítéséhez az instrukció csak annyi, hogy készítesz 2 téglalapot. Majd az oldalát összehorgolod (a karöltőnek helyet hagyva). Egy kis vállrész kialakítás, majd a karöltőnk körbe RP-k.
Én az alján is körbehorgoltam még hogy egy kicsit hosszabb legyen.

A c2c mintarajz a mézihez:
Ha nem ismered, hogy ez a rajz mit jelent, akkor a c2c technika megismeréséhez kattints ide, ahol már bemutattam, hogyan kell ezt horgolni.

Az én két téglalapom ilyen lett:
És íme a boldog tulajdonoson a végeredmény:
Bármilyen mintával készíthetsz ilyen mellényt!
Válassz hozzá Baby DK fonalat itt!

Jó horgolást!
Szép napot!
www.fonalanyuk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése