2017. december 1., péntek

C2c sál (akár férfiaknak is)

Már sokszor kifejtettem, hogy amikor megismerkedtem a c2c horgolási technikával azonnal beleszerettem.
... és hát megint eszembe jutott mikor egy sálon törtem a fejem. A hosszan színátmenetes fonal különlegessé teszi, sőt megkockáztatom, hogy csak ilyennel mutat jól!

Ez a sál konkrétan a RIOT DK fonal DOMINO színéből készült 4 mm-es horgolótűvel, 2 gombolyagból.
A RIOT DK színeit itt találod webáruházunkban!
Bátran ajánlom bármely hosszan színátmenetes fonalunkat, melyeket itt találsz a webáruházba!

Hogyan horgoljuk?
A c2c technikát már itt bemutattam. Ha elsajátítottad, akkor már csak annyi a dolgod, hogy horgolsz egy háromszöget, addig míg a kellő sálvastagságot el nem éred. Nekem 12 egység lett így az oldala.
Majd innentől kezdve a sorok csak egyik végénél szapirítasz (ezzel növeled a hosszuságát), a másik végén "fogyasztasz", azaz nem növeled az egységek számát.

Megpróbáltam egy férfias arcu babára is ráhúzni, mivel a színe abszolút engedi, hogy horgolt férfi sálként funkciónáljon!

Válassz egy fonalat a projekthez és kezdj bele!

Szép napot!
Jó horgolást!
www.fonalanyuk.hu

C2C technikával készültek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése