2017. december 22., péntek

Horgolt karácsonyi dísz egyszerűen

A karácsony elötti véghajrában még mindig eszembe jut valaki akinek jó lenne valami apróság, és mivel a környezetem tudja hogy imádok horgolni, így természetesen nem meglepő senki számára, hogy valami apró horgolmánnyal kedveskedem.

Ez tényleg a 15 perces projektekhez sorolható, de a végeredmény szerintem annál inkább mutatós.

Catania fonalból készítettem ezeket a karácsonyi díszeket 3 mm-es horgolótűvel.
Webáruházunkban itt találod a CATANIAKAT!

A minta leírást a neten találtam:
A rajzhoz képest én kisebb "gömböket" horgoltam. A kör része csak 3 sorból áll, a fogantyúja pedig 5 RPvel indul és 3 sor.
Díszítésként valamiféle hópehelyre emlékeztető motívumot hímeztem bele.

Ezek a "gömböcskék" most az óvonéniknek készültek a kislányom ujjal festet képe mellé.

Jó horgolást!
Szép napot!
www.fonalanyuk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése