2018. augusztus 15., szerda

Gyors nyári ruha nagyinégyzetből horgolva (gyereknek és felnöttnek)

Egy olyan egyszerű összeállítású horgolt ruhára bukkantam, amelyet bármilyen méretben elkészíthetsz, legyen szó gyerekkről vagy felnöttről.

Én most a kisebbik gyönyörűségemnek horgoltam meg pamut fonalból. A meghorgolásához CATANIAt és CAPRI fonalat használtam vegyesen. Imádom, hogy ezt a két fajta fonalat vegyíthetem egymással azonos tulajdonságaik miatt. Így egy bőséges színpaletta érhető el.
Webáruházunkban a CATANIA fonalakat itt találod!
A CAPRI fonalakat itt böngészdheted át!

A meghorgolása végtelenűl egyszerű!
Horgoljunk meg 2 db nagyi négyzetet.

Én a méretet a vállához igazítottam. Szóval addig horgolod körbe-körbe, míg a vállszélességet el nem éred.

A nagyi négyzet mintája (ha még nem ismernéd):

Én most a 3 egyráhajtásos pálcák közé 1-1 láncszemet horgoltam, hogy egy kicsit lazább legyen a végeredmény (mint a képen).

Ha megvagyunk a 2 négyzettel, akkor a négyzeteket összehorgoljuk a vállrésznél a fejnek nyilást hagyva, illetve az oldalukon úgy, hogy karöltőt hagyunk.
A lenti képen sárgával jelöltem, hogy hol kell összehorgolni.
A karöltő részén egy rövidpálca sorral körbe mentem. Szerintem így szebben áll.

Miután összeillesztettük a 2 négyzetet, akkor az alsó részén indulva körbe-körbe horgoljuk meg a szoknyarészt (deréktól lefelé).
Ha elérted a megfelelő szoknya hosszúságot, akkor kész is vagy a nyári rucival!
Válogasd össze a TE színeidet webáruházunkban és indulhat a nyári ruci projetk! Kattints ide!

Szép napot!
Jó horgolást!

www.fonalanyuk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése