2018. augusztus 27., hétfő

Amigurumi maci - "Cuddle me" sorozat alapján

Ahogy elkezdtem a "Cuddle me" sorozat állatkáit böngészni, tudtam, hogy a macit is meg fogom horgolni.
Most el  is készült!
... bár először ez az amigurumi is rosszul festett alkatrészeiben:

Szokásom szerint az amigurumi CATANIA és CAPRI fonalból készült 3 mm-es horgolótűvel.
Mivel ez a két fajta fonal különböző gyártónak a nagyon hasonló pamut fonala, így bátran vegyesen használhatóak, melynek eredménye hogy egy nagyon bőséges színválasztékot kapunk!
Webáruházunkban itt találod az amigurumihoz szükséges pamut fonalakat (és egyebeket)! Kattints ide!

A minta...
Ezt a mintát most megtaláltam magyarra fordítva. Sőt, nemcsak a macit, hanem CUDDLE ME sorozat sok-sok tagját egy fájlba fűzve.

Így én most nem írom le itt, hogy pontosan hogyan kell ezt a macit meghorgolni, feltöltöttem a fájlt a facebook HORGOLÓKA csoportunkba.
A mintát ide kattintva elérheted!
Ha még nem vagy tagja HORGOLÓKA csoportunknak akkor itt tudsz csatlakozni!

Jó horgolást!
Szép napot!

www.fonalanyuk.hu

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én most kezdem az amigurumi tanulását. Így a keresgéléskor találtam az oladaladra. Nagyon tetszik ez a minta, de nem találom a leírását, hiába kattintok oda ahol jelezted :( Elküldenéd ezt, meg esetleg a cuddle me leírásokat magyarul??? rendekimari@gmail.com Köszönöm szépen, és szép napot!!!

    VálaszTörlés