2018. június 6., szerda

Horgolt betűk 3D

Imádtam horgolni és igazából nem is nehéz, csak a rövidpálcákat kell ismerni hozzá!

A felirat a pamut CATANIA és CAPRI fonalból készült vegyesen (3 mm-es horgolótűvel). Ezek a fonalak bátran vegyíthetőek egymással, így egy hatalmas színskála érhető el!
Webáruházunkban itt találod a CAPRI és CATANIA fonalakat! Kattints ide!

A betűket előszőr meghorgoltam 2x, majd rövidpálcákkal összehorgoltam a két oldalt, miközben folyamatosan tömtem.
Ezután következett a díszítés.
Egy kis vicces történet:
Amikor elkészítettem az első két betűt, akkor a gyerekeim elkezdték találgatni, hogy anya most mit horgolt.... és egy baglyot láttak benne:
Végül is itt még akár bagoly is lehetett volna 😆
... de azért a többi betűvel már felismerhető! 😜

A teljes ABC horgolási mintarajza itt található!

X-ek rövidpálcákat jelölnek és értelem szerűen oda vissza horgolunk. A V alakban X a szaporítást jelöli, a ٨ alakban az X a fogyasztást.
... mint pl. ennél a betűnél:


Jó horgolást!
Szép napot!

www.fonalanyuk.hu

Keresd a facebook-on HORGOLÓKA csoportunkat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése