2017. április 18., kedd

Horgolt párnák - c2c technika


Mint a sokszínű végeredményből látszik, teljesen beleszerettem ebbe a "c2c" horgolásba!

Most vegyesen használtam a babafonalat és a török fonalat (4-es horgolótűvel).
A török fonal azért célszerű mert széles színskálája mellett jó ára sem teszi drágává a projektet. A török fonalakat webáruházunkban itt találod!
A babafonal a végeredmény kellemes tapintása miatt volt fontos számomra. A King Cole Baby DK fonalak bőséges színskáláját itt találod meg webáruházunkban!

1. STAR WARS - Darth Wader párna

Ime a tervrajz, amin megterveztem, hogy melyik négyzet milyen színű lesz:

Mivel egy soron belül olyan sokszor kell szintcserélni, ezért már jegyzeteltem a tervrajz alá, hogy ne felejtsem el, hogy mit is kell horgolnom:
Amikor már éreztem, hogy mindjárt végzek a mintával:
A párna hátulját, már egyszerű csíkos mintára horgoltam:
... és íme a horgolt Star wars-os párna:
2. Hello Kitty párna

A tervrajz:
Munka közben:
... és a csodálatos végeredmény:
3. Minion (Minyon) párna

A tervrajz:
... és a végeredmény:
4. Szívecskés párna

Ez a párna takaróval együtt készült, amit már itt bemutattam.

A tervrajza a következő:
És a végeredmény:
Ezt a horgolás technikát a babatakaró készítésénél már megmutattam, hogy hogyan kell csinálni.
Nézd meg itt!

Bármilyen pixeles képet felhasználhatsz mintaként, akár keresztszemes hímzéshez valót...

Jó ötletelést!
Szép napot!
www.fonalanyuk.hu

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Szeretném kérdezni, hogy a STAR WARS - Darth Wader párnához színenként mennyi fonalra van szükség?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan nem tudom megmondani. Egész gombolyagokkal kezdtem és nem sok maradt! Én ezzel a fonallal készítettem: http://www.gombolydakft.hu/fonal-79/teli-fonalak-86/torok-fonal-canan-gloria-163
      Igy nem lett "drága" projekt! ;-)

      Törlés