2015. december 8., kedd

Karácsonyi ajtódísz sálfonalból



A sálfonal lehetőségeit kihasználva készültek ezek az ajtódíszek. Nem kell hozzá más csak egy sálfonal, koszorú alap és némi díszítő kellék.

Ez az ajtó dísz az "egyszerű de nagyszerű" kategória. A koszorúalapot körültekertem a sálfonallal, Majd a szalag következett. Szalagból még egy kis dísz és már kész is.
A körültekerésnél a külső szélén egy csavarást beiktattam, hogy egy kicsit díszesebb legyen.

A következő ajtódíszre már előre megdolgoztam a sálfonalat.
A sálfonalat "széthúzgálva" az egyik oldalát lálcszemekkel meghorgoltam. Ettől hullámos/fodros lett. Ezt feltekertem az alapra. A kimaradt részre pedig vastag fonalat tekertem.
Kapott még egy filc harangocska díszt.

A következő ajtódíszre szintén "csak" feltekertem a sálfonalat.
Majd azzal a technikával díszítettem egy vastag fonallal, mint ahogyan az álomfogó készül.


A sálfonalakat most nagyon kedvező áron beszerezheted nálunk! Klikk ide a webáruházhoz!
Jó munkát!
Szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése