2015. december 16., szerda

Horgolt sapka leírás - cica fülekkel


Ismét egy "egyszerű, de nagyszerű" horgolós projekt! ;-)

Már a töksapinál alkalmaztam hasonló technikát. Ezt a sapkát sem a tetejéről elkezdve körbe-körbe horgolva készítettem, hanem egy téglalapból állítottam össze.

A horgolás menete:
1., Horgoljunk egy téglalapot, amelynek a rövidebb oldala a fejtetőtől szemöldökig mért hossz, hosszabbik oldala pedig a fej körmérete.
A "sávos" mintája abból adódik, hogy az oda-vissza horgolásnál nem a pálcák tetejébe öltök, hanem csak a túlsó oldalába. A tömörsége miatt félpálcákkal készült.

2., A téglalapot kettéhajtva összehorgolom az oldalát és a tetejét kuszószemekkel. Majd kifordítom.
3., A "zsáksapkával" már készen is vagyunk. Most kialakitjuk a füleket.
Mint a képen átvezetem rajta a fonalat, majd rögzítem a fonal mindkét végét miközben meghúzom.
Rögzítés után készen is vagyunk a cicafüles sapkával. :-)

A rózsaszín és a "Parafa" színű sapka a King Cole vastag babafonalából a COMFORT CHUNKYból készült 7-es horgolótűvel.
A leírás első képén látható sapka a Red Heart Shimmer fonalból készült dupla szállal 7-es horgolótűvel. A nagylányom imádja, hisz egy picit csillog ez a fonal! :-)

A fonal nevére klikkelve webáruházunkban meg is vásárolhatod őket! ;-)

Jó horgolást!
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése