2015. március 2., hétfő

A legegyszerűbb horgolt nyuszi

Közeledik a húsvét! Nyuszi mintát kerestem és akkor ráakadtam erre! 
Ennél egyszerűbbet biztos nem találsz!
Csak annyit kell tenned, hogy horgolsz egy négyzetet! A többi már csak egy kis varrás és tömés.

Én a nyuszikhoz a négyzeteket  20 láncszemmel indítottam. Oda-vissza rövidpálcákat horgoltam, hogy kellően tömör legyen. Mindezt LISA fonalból.
Az alábbi kép alapján kell összeállítani a nyuszit a horgolt négyzetből:
Ha nem érted pontosan a képek alapján, akkor itt egy video segítségül.

A nyuszi farkát csak egy egyszerű pompom képviseli, ami így készült:
Feltekertem a két ujjamra, majd a két ujjam között megkötöttem és lehúztam az ujjaimról.
Most a hurkokat elvágjuk és kész is a pom-pom. Ollóval igazítsuk meg, hogy ne legyenek kiálló szálak, aztán erősítsük a nyuszira.
Egy egész falkát készítettem! ;-) Íme:


Aztán jött az ötlet, hogy szőrös nyuszit készítsek. Ehhez a King Cole Cuddles fonalát használtam 4-es horgolótűvel, hogy tömör legyen a horgolt négyzet. Ezt a fonalat itt meg is vásárolhatod!
Ebből a fonalból eredetileg igazán pihe-puha babatakarók szoktak készülni!
Most pihe-puha szörmók nyuszik készültek! :-)

Remélem kedvet kaptál egy nyuszihoz! :-)

Jó munkát!
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése