2015. január 28., szerda

Horgolt baba mellények

Gyorsan két baba mellényt is horgoltam az általunk nagyon kedvelt King Cole baby fonalból 4-es horgolótűvel.
Íme az egyik:

A törzs mintáját a már készített relief pálcás sapka alapján készítettem. Természetesen azzal a technikával amikor már nem kellett szaporítani a sapkához. A mellénykét alulról felfelé haladva horgoltam, majd utólag került rá a passzé és a rövidpálcás szegély a vállrésznél.

És íme a másik:
Ez a mellényke pedig egyszerűen két négyzetből készült. A felhasznált BB négyzet minta leírását itt megtalálod.
A négyzetek két szemközti oldalat kuszószemekkel összehorgoltam, majd innen már körbe - körbe haladva kialakítottam a passzét és a vállrészt.

Az eredmény pihe-puha csodálatosság a pici lányomon! :-)
Jó munkát!
Szép napot! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése