2014. május 2., péntek

Horgolt sapkás húsvéti tojás

A mi húsvéti tojásaink nagyon fáztak, így mindegyik kapott egy jó meleg sapkát! :-)
Maradék fonalakból válogattunk össze egy párat és az alábbiak szerint horgoltunk:

L=> láncszem
RHP => egyráhajtásos pálca
RP=> rövid pálca

3 L => kört készítünk
1. 6 RHP a kör közepébe
2. {2 RHP, 1 RHP}x 3 (9)
3. {2 RHP, 1, RHP, 1 RHP} x 3 (12)
3. 1 RP x12
4. 1 RP 12

A második körnél mérd rá a tojásodra, hogy kiderüljön elég bő e a sapi, ha nem akkor horgolj még egy sort a 3.-ból.

A bojtot egyszerűen készítettem el! Két ujjamat összefogtam és rátekertem a fonalat, majd a két ujjam között összekötöttem (ez lett a közepe). Az ujjamról levéve a hurkokat elvágtam. A kiálló szálakat megvágdostam, hogy gömb alakja legyen.

A tojások filctollal kaptam szemeket és szájat!

Kész is a sapkás tojás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése