2018. április 16., hétfő

Horgolt párna - kosármintás

Tart a nappalim új színbe "öltöztetése"! Nekem nagyon bejön a kék-zöld kombináció és most ehhez készült egy párna.

A minta igazán egyszerű, a relief pálcákat hol előről, hol hátulról öltöm.

Mivel én egy nagyon tömör végeredményt szerettem volna, így középvastag (DK) fonalból kétszálával dolgoztam 6 mm-es tűvel. Ez csak az én ízlésem és elképzelésem miatt. Nyugodtan elkészítheted középvastag fonalból (DK) egyszálával 4 mm-es tűvel is.

Az én párnám (45 cm x 50 cm) fonalszükséglete igen nagy lett (40 dkg), de mondom még egyszer, hogy mindez azért mert én egy nagyon tömör verziót szerettem volna.

Középvastag fonalként alkalmas a török fonalcsalád GONCA-ja is erre a projektre és ezzel gazdaságos is vagy!
Itt nézd meg a GONCA színválasztékát és hogy milyen jó áron van!

Ha középvastag fonalként a babafonalak puhaságát is szeretnéd élvezni a kész párnán, akkor az angol Big Value BABY DK fonalat ajánlom!
Itt nézd meg, hogy milyen színekből tudsz BABY DK-t választani!

Horgolása:

Mindenképp készíts egy probahorgolást min. 20 L-mel, hogy a párnádhoz ki tud számolni a kezdő láncszemsort.

Én 45 Láncszemmel kezdtem, majd minden láncszembe egy RHP-t tettem (45)
A minta végtelenül egyszerű: 5 db Relief pálca előlről, 5 db Relief pálca hátulról.....ismételgetni
Fordulás: a következő sorban ahogy kínálja magát
Az 5. sorban megcseréljük az elől-hátul öltést. Tehát ahol azt kívánja hogy előről öltsük, azt most hátulról fogjuk és fordítva.
....
Minden 4. sor után cseréljük meg az elől-hátul öltést.
...
A mintát addig folytassuk míg a megfelelő méretet el nem értük.

Én 2x meghorgoltam a téglalapot (eleje és hátulja) majd összevarrtam őket.

Párnahorgolásra fel!!!

Válassz fonalat webáruházunkban!

Jó horgolást!
Szép napot!

www.fonalanyuk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése