2018. március 3., szombat

Horgolt sál különleges fonalból - TENDANCE

Ott volt a FonalAnyukba a polcon ez a különleges SMC TENDANCE fonal és mindig kerülgettem. Mivel nagyon különleges maga a fonal szála ezekkel a kis színes babszemekkel, mindenki azt tanácsolta hogy ez kötni jó. De én nem szeretek kötni... gondoltam egyet, csak megpróbálom horgolni.
Bevallom nem egyszerű vele, de 3 gombolyagot azért egész gyorsan feldolgoztam 9mm-es tűvel.
Nézd meg webáruházunkban ezt a különleges fonalat is!

A horgolási minta egyáltalán nem látszik a végeredményen. Oda-vissza horgolással {1 RP, 1L}-et horgolgattam.
Egy nagyon különleges végeredményt kaptam, amit büszkén viselek!

Jó horgolást!
Szép napot!
www.fonalanyuk.hu

Keresd a facebook-on "HORGOLÓKA" csoportunkat és csatlakozz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése