2016. június 24., péntek

A sokszirmú négyzet szinvariációi horgolt táskáknál


Imádom ezt a sokszírmú négyzetet mert annyi lehetőséget rejt magában!

A Capri és Catania fonalakból mutatnak a legjobban (a puffos szírmokhoz GONCA)
Webáruházunkban itt találod őket!

Nézzük milyen szinvariációk készültek el eddig belőle:
Ez volt a legelső munkadarab ezekből a négyzetekből. Üde nyári táska egy Anyukának és lányának.
A leírását itt találod!

A rózsaszín szinátmenetes verzió!
A leírását itt találod!

Én nagyon szeretem a napraforgót és egyszer a napraforgó tábla megihletett egy ilyen táskára.
A leírását itt találod!

Ez egy narancsos verzió! Itt azzal játszottam, hogy az alap és szirom szint felcserélgettem.

A tengerészes fehér-kék feldobva egy kis pirossal.
Kék-menta verzió.
Újabb napraforgós design!

Remélem adtam egy kis ötletet!

Jó horgolást!
Szép napot!
www.fonalanyuk.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése