2015. augusztus 14., péntek

Cikk-cakk grannyből indulva

Egy táskát horgoltam, de most kivételesen magamnak! :-)
Nagyot szerettem volna, nem túl díszeset, olyat amit át tudok venni a vállamon.

Egyszercsak eszembe jutott a lányomnak horgolt szoknya. Na ez adta az ötletet, hogy milyen is legyen a táskám.

A táska (a régi farmer nadrágomon kívűl) CAPRI pamut fonalból készült 3-as horgolótűvel.

Előszőr elkészítettem 6 db Granny-t (Nagyi négyzetet) az utolsó szín nélkül.
Majd az utolsó színnel körbehorgoltam a négyzeteket követve a granny mintáját.
Aztán a különböző színekkel elkezdtem elősszőr lefelé horgolni körbe-körbe. Itt már minden pálca tetejébe tettem egy-egy egyráhajtásos pálcát. A cikk-cakkok azért maradtak meg, mert a két granny találkozásánál 5 db pálcát egyszerre vettem le, a granny csúcsánál a 2 láncszemes lyukba pedig 2db RHP, 2L, 2 db RHP-t horgoltam.
A táska aljához 3 db grannyt horgoltam, majd hozzávartam.
Ezután már "csak" a bélést és a táska fülét kellett megvarrnom. A fület sem akartam most horgolni, mert elég nagy méretű lett a táska, így úgy gondoltam, hogy talán jobb teherbírású lesz valamilyen anyaggal.
Egy régi farmernadrágom esett áldozatul a táska teherbírását növelendő fűl és bélés tekintetében. :-)

Remélem ebben már el fogok férni! :-P

Jó horgolást!
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése