2015. június 8., hétfő

Horgolt tengerész kalap


A kalap különösebb mintát most nem kapott. A fehér és sötétkék szinek váltakozása miatt tengerészes, és persze a "vasmacskától".

Steinbach Wolle  Capri fonalból készült 3-as horgolótűvel. Itt a fonalat meg is vásárolhatod!

A sapkarész RHP-kal készült. Kezdésnek 12 db RHP. Addig szaporítjuk a köröket, amíg a kellő fejkörméretet el nem érjük, tehát:
1. kör: 12 db RHP
2. kör: {2 db RHP} x 12 (24)
3. kör: {1 db RHP, 2 db RHP} x 12 (36)
4. kör: { 2x 1 db RHP, 1 x 2 db RHP} x 12 (48)
5. kör: { 3x 1 db RHP, 1 x 2 db RHP} x 12 (60)
6. kör: { 4x 1 db RHP, 1 x 2 db RHP} x 12 (72)
7. kör: { 5x 1 db RHP, 1 x 2 db RHP} x 12 (84)
8. kör: { 6x 1 db RHP, 1 x 2 db RHP} x 12 (96)
.....
Én eddig szaporítottam! Ezek után már minden körben 1-1 RHP minden pálca tetejébe.
Ha hamarabb eléred a kívánt körméretet, akkor ne szaporíts tovább, hanem onnantól 1-1 RHP minden pálca tetejébe.
Addig folytasd a köröket, amíg a fül felső részéig el nem érsz. Én összesen 16 kört készítettem, úgy hogy minden körben szintváltottam.
Ezután következik a kalap rész. Itt ugyanúgy szaporítunk, mint már bemutattam más kalapoknál.
Ez a rész már csupa RP-val készül, ezért csak minden 2. körben váltunk szint.

A "vasmacska" az alábbi rajz alapján készült:
Jó horgolást!
Szép napot!
www.gombolydakft.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése