2014. augusztus 27., szerda

3 négyzetből horgolt táska

Egyszerű, gyors táska!!! :-)

Horgoljunk Nagyi-négyzetet, Granny square-t:
Annyi mintát tettem bele, hogy két kört az 5.-et és a 9.-et egy puhább fonalból horgoltam puffos mintára. Így nem csak más színű, de egy kicsit ki is domborodik a síkból.
3 db négyzetre lesz szükségünk:
A 3 négyzetet így kell összeilleszteni:
Rövidpálcákkal történik az összehorgolás.
Amikor a középső négyzet minden oldalához hozzáhorgoltuk a hozzátartozó részt, akkor már ilyen alakja van a táskánknak:
Következhet a fül kialakítása:
A két négyzet csúcsait egy láncszemsorral összehorgoltam, majd a láncszemeken végig haladva még két sor RHP-t horgoltam mindkét oldalára. A fül és a négyzet találkozásánál minden sorban +1RHP-val szaporítottam, hogy megtartsam a négyzet vonalát.

Mostmár akár kész is lehetnénk! :-)
Azért egy bélés nem árt a táskába:
Most már csak büszkén kell viselni az elkészült táskát! :-)
....
Másfajta négyzetből, teljesen mást mutat, pedig ugyanugy van összeállítva:


Jó munkát!
Szép napot! :-)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése