2013. május 13., hétfő

Horgolt koszorú.... tovább fejlesztve! :-)

Egyszer ráakadtam az interneten egy őszi koszorúra és annyira tetszett, hogy már akkor eldöntöttem, hogy valamilyen formában ezt nekem is meg kell valósítanom.

Már nagyon zavart, hogy az üzlet bejáratánál műanyag tábla jelezte "Nyitva" vagyunk, így a koszorús ötletet egy kicsit tovább fejlesztve megszületett az új, GOMBOLYDÁhoz illő, NYITVA - ZÁRVA "tábla".





Az elkészítése igazán egyszerű! Választottam egy "foltos" fonalat, és egyráhajtásos pálcákat horgolva készítettem egy "sálat". A szélességét és a hosszúságát hozzámértem a hungarocell alaphoz.



Az elkészült "sálat" a két végénél végtelenítettem, majd a koszorú belső körívén összeöltöttem.



 Így kész is van az alap, amit már "csak" díszíteni kell!



 Erre a koszorúra apró virágokat álmodtam meg, melyek elkészítését itt találtam, a leveleket pedig a virágos granny mintából "loptam".



A leveleket a virágokkal összevarrtam, majd gombostűkkel felerősítettem a koszorúra. Így már van egy kész koszorúnk!



 A feliratok elkészítése: Dekorgumit a megfelelő méretre vágtam, majd a szélét kilyukasztgattam egy tűvel és a fonalból kialakítottam a "fülecskéket".



Majd az íveket meghorgoltam. Minden "fülecskébe" 1 RP, 1 FRHP, 2 RHP, 1 FRHP, 1 RP.



A betűk helyét is kilyukasztgattam és a fonalat átfűztem rajtuk.



A kész táblácskákat csak gombostűkkel erősítettem rá a koszorúra, így később táblák nélkül egyszerű ajtódíszként is használható!

3 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném megkérdezni,hogy a koszorú alapját egyráhajtásos vagy hamispálcából (félpálcából??) készítetted? Köszönöm válaszod!
    Orsi

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretném megkérdezni,hogy a koszorú alapját egyráhajtásos vagy hamispálcából (félpálcából??) készítetted? Köszönöm válaszod!
    Orsi

    VálaszTörlés