2017. május 25., csütörtök

Horgolt színes kánikula felső

A "double stitch twins" lányoknál láttam egy hasonlót felsőt és mivel remélhetőleg a jó meleg nyári idő is elkövetkezik, így nekiláttam alkotni.

Most a Schachenmayr PUNTO fonalát használtam 7 mm-es horgolótűvel.
A PUNTOkat itt találod webáruházunkban!
Válassz 3-4 színt és készíts Te is egy ilyen kánikula darabot 😏

A fenti modell mérete S-M. Ehhez a PUNTOból 3 gombolyagnyit horgoltam fel, minden színből egyet-egyet.

A minta rajz összesen 15 kört mutat. Ha végig horgolod akkor egy egészen nagy méretet kapsz (XL, XXL), melyekhez 5 gombolyagnyi fonalat használtam fel. Lásd. a képeket:

Szóval az S-M mérethez csak a 9.körig horgoltam, tervezek most horgolni egyet a 11.12.-ig körig (4 gombolyag fonal), így az lesz az L. Ha 14.15.körig horgolod, akkor pedig egy nagyon laza XL méretet kapsz.

A mintarajz:
... és ugyanez nagyobba... hátha jobban olvasható

Két egyforma darabot kell horgolnunk. Az egyik az eleje, másik a hátulja lesz.


Összehorgolása rövidpálcákkal a visszáján.
Összeillesszük a négy "sarkát" és úgy horgoljuk össze az íveket, hogy a karnyilásnak 5 ívnyi maradjon szabadon, a nyaknak kisméretnél 6 ívnyi, nagy méretnél 4 ívnyi.
Ha neked is tetszik ez a felső akkor ne habozz sokáig!
Rendelj 3-4 gombóc fonalat hozzá és indulhat a horgolás! Katt ide!

Jó horgolást!
Szép napot!
www.gombolydakft.hu

... a terv teljesült! Íme a közepes méret:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése