2015. május 6., szerda

Papírzsebkendő tartó doboz

 Végül is csak egy kockát kellett beborítani és kész is a papírzsebkendő tartó. A kocka négy oldala tetszőleges minta lehet. Én most az afrikai virág mintát vettem elő és ennek készítettem el a 8 szirmos változatát.

Az általam imádott Capri és Catania fonalat használtam 3-as horgolótűvel. A színválasztékunkat a fonal nevére klikkelve megnézheted!

Szóval előszőr szükségünk van egy dobozos papírzsebkendőre:
 
4 db egyforma négyzetet készítettem, amelyek pontosan akkorák mint a doboz oldala.

Az afrikai virág mintát már itt bemutattam. Ez pontosan ugyanugy készül csak ennek 8 szirma lesz, ezért a leírásban ahol az szerepel "x 6", ott most "x 8".
A 4. körig készítsük el!
Az 5. körrel kell kialakítani, hogy négyzet alakja legyen.
A következő módon:
{ 1db FP, 4 db RP, 1 L, 3 db KRP egyszerre levéve, 3 L, 3 db KRP egyszerre levéve, 1 L, 4 db RP} x 4
Ha ez így nem érthető, akkor ezen a videon megnézhető! :-) 9:20-tól készíti a keretet.
Én még 2 kör FP-kat horgoltam, hogy megfelelő méretű legyen a négyzetem.
A doboz tetejét pedig a nyilásnál kezdtem a következő képpen:
68 L => körnek összezár
3 L magasítás (ez már egy pálca)
1., {18 RHP, 2 L }x 4
A 18 db RHP-nak az utolsó pálcája az mindig közös L-be kerül a következő 18 RHp elsőjével. És köztük van a 2 L. (ezek lesznek a sarkok)
2., {22 RHP, 1L} x 4

A négy oldalát és a tetejét RP-kel horgoltam össze, majd a nyiláshoz KRHP-ból fodrokat tettem.
Most már csak rá kell húzni dobozkára és kész is a horgolt papírzsepi tartó.


Az elkészült további darabokról itt találsz összefoglalót inspirációnak!

Jó horgolást!
Szép napot!

www.fonalanyuk.hu

2 megjegyzés: